گروه گفتگو: علی مردمی کارگردان فیلم "باد چیزی خواهد گفت" است که امسال در بخش سبک زندگی رضوی نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد انتخاب شد و به مسابقه راه یافت.

علی مردمی در گفتگو با کمیته خبری جشنواره گفت: "باد چیزی خواهد گفت" در رابطه با زندگی مادری است که سعی در مداوای کودک معلول خود دارد. در این میان زنی به او پیشنهاد می دهد که از خون پرنده ای استفاده کند و  ادامه ماجرا.

وی ادامه داد: عوامل این فیلم را نویسنده و کارگردان علی مردمی، فیلمبردار: محمد فکوری، صدابردار: شهرام عبادی، صداگذار: مهدی رحیمی، گریم: بهمن ولی پور، بازیگران: شب بو سلیمانی، صبا جنگی، سروه پوش، دستیاران فیلمبردار: رامین عدل، فریدون طالبی، مدیر تولید: حسین دادگر، مجری طرح: امید برجسته، هماهنگی: محمدمیزانیان و تهیه کننده: علی رضا نوروزی تشکیل می دهند.

علی مردمی با بیان اینکه رسالت جشنواره ها جمع کردن فیلمسازها برای پیشرفت در فیلمسازی است گفت: اضافه کردن بخش "سبک زندگی"  به این جشنواره جایگزین خوبی برای موضوع دینی است. "سبک زندگی" بخش مناسبی برای فیلم هایی است که به طور مستقیم به بحث دینی و مذهبی اشاره نمی کنند و باعث بالا رفتن کیفیت فیلم ها در جشنواره می شود.

علی مردمی سه کار را دارد که در جشنواره های مختلف کاندید و برگزیده شده اند. اولین کار وی فیلم سه دقیقه ای" نان و قفس" است که مقام اول جشنواره اعتیاد و رسانه، برنده جایزه هیئت داوران جشنواره رؤیای شوم، فیلم دوم او "خدا همین نزدیکی است" برنده جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره رویش، جایزه اول محیط زیست و رسانه و فیلم "باد چیزی خواهد گفت" برنده جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران، برنده جایزه در جشنواره فیلم در استانبول، فیلم انتخابی در جشنواره فیلم های صوفیه بلغارستان و.... را بدست آوردند.

گفتنی است، علی مردمی دارای دیپلم علوم تجربی است و برای اولین بار است که در نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی شرکت کرده است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا